Nowe możliwości dla księgowości. System SaldeoSMART w naszej ofercie

Opublikowano:

Przedstawiamy nowego partnera IT Vision! SaldeoSMART to innowacyjne narzędzie automatyzujące procesy księgowe i obieg dokumentów. Dzięki jego integracji z Microsoft Business Central możemy zaoferować naszym klientom jeszcze większe możliwości.

Automatyczne odczytywanie faktur i dokumentów – te funkcje będą dostępne dla klientów IT Vision dzięki współpracy z producentem SaldeoSMART. System naszego partnera oferuje szereg funkcjonalności usprawniających pracę księgową: 

  • Automatyzacja obiegu dokumentów – SaldeoSMART pozwala na automatyczne przetwarzanie dokumentów, takich jak faktury czy umowy, dzięki czemu są one zawsze dostępne online 
  • Odczytywanie faktur – zawansowany system OCR automatycznie rozpoznaje i odczytuje dane z faktur, takie jak numer, kwota czy dane kontrahenta, co eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych. 
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów – narzędzie ułatwia śledzenie dokumentów na różnych etapach ich przetwarzania i akceptacji, od momentu ich przyjęcia po zatwierdzenie i zaksięgowanie. 
  • Integracja z KSeF – SaldeoSMART posiada integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) – zapewnia ochronę przed błędami i gwarantuje bezpieczeństwo danych. 
  • Faktury sprzedaży – SaldeoSMART umożliwia automatyczne wystawianie faktur na podstawie przygotowanych szablonów, eliminując konieczność ręcznego tworzenia dokumentów sprzedażowych i dbając o ich poprawność. 
  • Automatyzacja księgowości – system przyspiesza pracę, eliminując czasochłonne, powtarzalne czynności, jakim jest ręczne księgowanie dokumentów. 
  • Kadry i zaliczki – SaldeoSMART oferuje e-teczki pracownicze, które pozwalają na wygodne zarządzanie dokumentacją kadrową. Pracownicy mają dostęp do swoich dokumentów z poziomu aplikacji, co pozwala firmie zaoszczędzić czas i przestrzeń na przechowywanie papierowych dokumentów. 

Integracja z systemem Microsoft Business Central 

SaldeoSMART będzie dostępne dla naszych klientów jako uzupełnienie Microsoft Business Central – kompleksowego systemu ERP, który umożliwia pełną kontrolę nad finansami, sprzedażą, zaopatrzeniem i produkcją. Dzięki integracji z Office 365 i mobilnemu dostępowi do danych, Business Central jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dynamicznie się rozwijają i potrzebują elastycznego systemu. 

SaldeoSMART to bez wątpienia jedno z lepszych na rynku rozwiązań w zakresie automatycznego odczytywania dokumentów. Dla naszych Klientów to szansa na jeszcze bardziej wydajną pracę – bez starty czasu na wykonywanie powtarzalnych czynności, będą mogli skupić się na swoich kluczowych obowiązkach. 

Miłosz Mazurek, Konsultant systemów ERP, IT Vision  

Jak wdrożyć pakiet?

Jesteś zainteresowany usprawnieniem procesów księgowych z systemami Microsoft Business Central i SaldeoSMART? Zgłoś się do nas przez poniższy formularz – chętnie przedstawimy ci szczegółowe możliwości produktów.  

Oferujemy również szereg autorskich dodatków do Microsoft Dynamics 365 Business Central, więc na pewno stworzymy rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb Twojej firmy! 

    Masz pytania? Skontaktuj się z nami
    Więcej
    Więcej