Copilot to asystent AI od Microsoft, który usprawnia poruszanie się po systemie Dynamics 365, pomagając w obsłudze klientów, tworzeniu zamówień, generowaniu raportów czy szybkim odnalezieniu potrzebnych funkcji. Od niedawna można z nim rozmawiać w dowolnym języku naturalnym, bezpośrednio z poziomu systemów ERP oraz CRM (dowiedz się więcej…).
Jednak wiele firm, oprócz standardowego systemu, który stanowi podstawę organizacji pracy, korzysta również z dodatkowych aplikacji i rozszerzeń, zintegrowanych z ERP (add-on apps). Po najnowszej aktualizacji Microsoft Copilot będzie mógł pomóc także w obsłudze zewnętrznych aplikacji powiązanych z systemem Dynamics 365. Dzięki temu użytkownicy będą mogli uzyskać szybkie i precyzyjne odpowiedzi na pytania dotyczące procesów biznesowych czy funkcji w tych aplikacjach.
Jak to działa?
Informacje dostarczane przez Copilota będą opierać się na dokumentacji dostarczanej przez dostawców zewnętrznych aplikacji (rozszerzeń systemu). Użytkownicy nie będą dłużej musieli przeszukiwać zewnętrznych stron internetowych w poszukiwaniu instrukcji – wszystkie niezbędne informacje o rozszerzeniach będą dostępne bezpośrednio w systemie Dynamics 365 Business Central. Rozszerzenia często są zintegrowane w systemie w sposób niezauważalny dla użytkownika – korzystanie ze wsparcia Copilota będzie wyglądało tak samo, niezależnie od tego, czy interesuje nas standardowa funkcja systemu, czy moduł rozszerzenia.
Możliwość chatowania jest dostępna bezpośrednio w systemie w formie okna dialogowego chatu.

Chcesz korzystać z Copilota w swojej organizacji?
Copilot jest częścią ekosystemu Dynamics 365 – zestawu aplikacji biznesowych od Microsoft. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ofercie Microsoft dla firm, zgłoś się do nas w poniższym formularzu.